انوع سبک های دکوراسیون داخلی

در طراحی داخلی وچیدمان منزل های مسکونی بر اساس سلیقه و متراژو سلیقه کارفرما چندین سبک مختلف وجود دارد که شامل:

-سبک مدرن  

-سبک مینیمال 

-سبک روستیک

 –سبک کلاسیک

 -سبک تلفیقی

-سبک بوهمیان  

-سبک اسکاندیناوی 

 

 

سبک مدرن

ویژگی هایی که یک دکوراسیون مدرن دارد استفاده از خط و خطوط مستقیم و صاف و بدون تعلقات و اضافات می باشد متریال هایی که در این سبک از دکوراسیون داخلی استفاده می شود معمولا متریال هایی که قیمت های مناسب تری دارند و بدون تعلقات هستند مانند چوب ،سنگ،میکروسمنت،فلز می باشد.

در طراحی داخلی به سبک مدرن از ساده ترین ترکیب رنگ استفاده می شود و معمولا رنگ های خنثی به عنوان رنگ اصلی رنگ هایی مانند طوسی و سفید ،کرم  و یک رنگ هم به عنوان رنگ مکمل استفاده می شود که انتخاب رنگ دوم وابسته به سلیقه ی شما می باشد.

امروزه سادگی یکی از اصول مهم در زندگی ها می باشد بنابراین انتخاب سبک مدرن در طراحی داخلی منزل ها باعث شده این اصل مهم رعایت شود.بنابراین انتخاب سبک مدرن در منزل ها این اصل مهم رعایت شود.انتخاب وسایل و رنگ های شیک و در عین حال ساده می توان به راحتی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن را وارد خانه خود کنید.

شرکت ساختمانی تینو با طراحی دکوراسیون در اصفهان به عنوان بهترین شرکت طراحی داخلی اصفهان اماده انجام کلیه پروژه ها شما میباشد.

البته فراموش نکنید این سبک از دکوراسیون داخلی هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه یک خانه ساده و در عین حال شیک دارید

سبک مینیمال

سبک مینیمال در طراحی داخلی در مقایسه با سبک مدرن از خط و خطوط ساده تری استفاده می شود و همچنین وسایل ساده تری در طراحی داخلی به سبک مینیمال استفاده می شود ترکیب رنگی که در سبک مینیمال استفاده می شود معمولا رنگ های ملایم و خنثی مانند سفید و کرم استفاده می شود در طراحی داخلی به سبک مینیمال خیلی از فضا هاخالی هستند و هر چقدر وسایل ساده تری داشته باشیم و همچنین فضا های خالی بیشتری داشته باشیم به دکوراسیون داخلی به سبک مینیمال نزدیک تر می شویم.

  رنگ هایی که بیشتر در سبک مینیمال استفاده می شود رنگ های سفید و کرم می باشد در طراحی داخلی به سبک مینیمال فضاهایی داریم سر شار از آرامش بدون هرگونه وسایل اضافی که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

سبک روستیک:

همیشه خانه های قدیمی به ما حس خوبی می دهند برای همین اگر دوست دارید که حس حال خانه های قدیمی و روستایی وارد خانه خود کنید می توانید برای طراحی داخلی منزلتان از سبک روستیک استفاده کنید در طراحی داخلی به سبک روستیک از متریال هایی مانند چوب و فلز استفاده می شود.

در طراحی داخلی به سبک روستیک معمولا طبیعت را وارد خانه می کنیم استفاده از تنه ی درختان و فلز های زنگ زده از عوامل اصلی دکوراسیون در سبک روستیک می باشد. معمولا این سبک از دکوراسیون را در باغ و ویلا ها استفاده می شود و اگر نمی خواهید که کاملا از این سبک پیروی کنیدمی توانید یکسری از اکسسوری هایی این سبک را به خانه هایتان اضافه کنید تا حال و هوای خانه یتان شبیه خانه های روستایی شود.البته حواستان باشد در طراحی داخلی سبک دکوراسیون روستیک با سبک دکوراسیون سنتی با هم تفاوت هایی دارند و یک سبک نیستند تفاوت این دو سبک از دکوراسیون در انتخاب اکسسوری هایی است که انتخاب می شودولی با این حال می توان این سبک را در کنار هم چیدمان کرد البته فراموش نکیند در طراحی داخلی سبک روستیک را می توان در کنار سایر سبک های دکوراسیون داخلی  استفاده کردبه خصوص سبک مدرن که باعث می شود فضای جذابتر و دلنشین تری داشته باشید.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک در طراحی داخلی یکی از گرانترین و فاخر ترین سبک های دکوراسیون داخلی می باشد که بیشتر باب سلیقه ی کسانی می باشد که علاقه ی زیادی به تجملات و فضا های فاخر که هم چون قصر می باشد دارند و بهتر است در طراحی داخلی به سبک کلاسیک از اکسسوری ها و مبلمانی استفاده شود که نشانی از تجمل گرایی باشد البته در طراحی داخلی به سبک کلاسیک آنچیزی که حائز اهمیت است متراژ فضا و ارتفاع سقف فضایی که در نظر گرفته شده است هر چقدر متراژ و ارتفاع سقفمان بیشتر باشد در طراحی داخلی به سبک کلاسیک راحتر هستیم و فضایی زیباتر به ما تحویل می دهد البته ناگفته نماد در طراحی داخلی به سبک کلاسیک بودجه ای که کارفرما در نظر گرفته است بسیار اهمیت دارد به این علت که این سبک از طراحی داخلی نسب به سایر سبک های دکوراسیون داخلی بسیار گرانتر می باشد.

در این سبک در طراحی داخلی استفاده از رنگ هایی که شاین دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است مانند رنگ های طلایی و نقره ایی این رنگ ها فضا را جذاب تر و فاخرتر به نمایش می گذارد و به فضای دکوراسیون به سبک کلاسیک هویت می بخشد و همچنین استفاده از متریال آیینه هم از این موضوع استثنا نیست .

سبک تلفیقی

در سبک تلفیقی همانطور که از اسمش مشخص است تلفیقی از چند سبک در کنار هم می باشد در طراحی داخلی به سبک تلفیقی به هیچ قانونی پایبند نیست و فقط باید طراح داخلی تمامی سبک ها را در حین طراحی داخلی جوری ماهرانه کنار هم طراحی کندکه فضایی کاملا منحصر به فرد وخاص به وجود بیاید.

  در طراحی داخلی به صورت تلفیقی می توان چندین سبک مانند سبک مدرن ،روستیک،کلاسیک و ..در کنار هم قرار داد  و طراحی داخلی به سبک روستیک باید جوری تمام سبک ها به صورت ماهرانه در کنار هم قرار بگیرند که به سرعت قابل تشخیص نباشد ولی فضایی کاملا متفاوت باشد.

 

سبک بوهمیان

در طراحی داخلی به سبک بوهمیان از قانون خاصی پیروی نمی شود فقط در طراحی داخلی  بر اساس این سبک برا اساس سلیقه ،فرهنک و سبک زندگی هر فردی طراحی می شود.طراحی داخلی به این سبک سرشار از آرامش و راحتی می باشد هر اکسسوری و وسلیه ای مطابق فرهنگ و سبگ زندگی افراد انتخاب می شود این سبک در عین حال که شبیه هیچ کدا از سبک های دکوراسیون داخلی نمی باشد ولی با همه ی سبک ها وجه اشتراک های فراوانی دارد این سبک بیشتر مورد پسند و علاقهی هنرمندان و نویسندگان می باشد به این علت که آن ها خواسته های غیر متعارف و خاص دارند.

 

در طراحی داخلی با توجه به سبک دکوراسون بوهمیان در انتخاب رنگ هیچ قانون خاصی نمی باشد  و می توان از تمامی رنگ ها در این سبک استفاده کرد.

سبک اسکاندیناوی

در طراحی داخلی بر اساس سبک اسکاندیناوی باید توجه داشت که این سبک تلفیقی از سبک دکوراسیونن مدرن و مینیمال می باشد در این سبک از دکوراسیون داخلی هم چون دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و مینیمال  از وسایل ساده و بدون اضافات استفاده می شود.

این سبک هم سر شار از آرامش و راحتی می باشد در طراحی داخلی بر اساس سبک اسکاندیناوی همانند سبک دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال از رنگ های روشن و خنثی همانند رنگ سفید و کرم استفاده می شود فقط با این تفاوت که در طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی از متریال چوب در کف و مبلمان چوبی استفاده می شود.در چیدمان به سبک اسکاندیناوی بهتر است از اکسسوری و وسایل مسی استفاده شود که جذابیت فضا را پندین برابر می کند.

تمامی سبک های دکوراسیون داخلی به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد که گروه مهندسی تینو همراه با تیم معماری حرفه ای که دارد شما را همراهی می کند تا در منزل و یا محیط کارتان فضایی مطابق میل و سلیقه تان داشته باشید برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 09132046042تماس بگیرید.

بازسازی خانه اصفهان با بهترین طرح های روز.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *