سفت کاری اصفهان

سفت کاری ساختمان در اصفهان توسط شرکت تینو با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان.از انجایی که سفت کاری ساختمان دارای اهمیت ویژه ایی میباشد با ما تماس بگیرید تا با کارشنسان ما در این زمینه مشورت کنید.

این کار باید به صورت تخصصی انجام شود. پس باید با یک تیم متخصص در این زمینه تماس بگیرید. شرکت طراحی ساختمان اصفهان، یکی از شرکت های فعال در این زمینه است و با بهره مندی از تیمی متخصص سفت کاری ساختمان های شما را انجام می دهد.

سفت کاری مغازه در اصفهان

اجرا و طراحی ساختمان در اصفهان

اجرا و طراحی از صفر تا صد پروژه های عمرانی در شرکت ساختمانی تینو

 

 

مراحل سفت کاری ساختمان

برای اینکه سفت کاری به درستی انجام شود، باید تمام مراحل آن به درستی و به ترتیب انجام شود. در اینجا مراحل را با هم بررسی می کنیم.

  • خاک برداری بنا و ساختمان

خاک برداری به معنای هموار کردن قسمت مشخصی از زمین است. این کار با رفع پستی ها و بلندی های زمین، آن را هموار می کند. لازم است بدانید که خاک برداری ها با توجه به نوع زمین در انواع مختلفی انجام می شود. البته که این فعالیت برای کار ها و اهداف متفاوتی صورت می گیرد. برای مثال اگر پروژه، زدن یک تونل، استخراج معادن و …. باشد، حتما خاک برداری انجام می شود. خاک برداری باید به صورت تخصصی و با استفاده از ابزار مخصوصی انجام شود. در ادامه مطالب به انواع خاک برداری ها خواهیم پرداخت.سفت کاری

  • آرماتور بندی

وزن و نیرو های کششی در ساختمان توسط ستون های بتونی و فولاد ها تحمل می شود. فولاد های بکار رفته در میله ها و میلگرد ها باعث می شود تا فشار های بتن را به خود جذب می کند. بتن هم خودش نمی تواند در برابر نیرو های کششی و برشی که از عوامل طبیعی مانند زلزله و…. است، مقاومت کند. پس باید این دو با هم استفاده شوند. به نظر شما بهترین راه برای مشخص کردن میلگرد ها و اندازه قطرشان چیست؟ برای تشخیص این موارد می توان هم از محاسبه و هم از آیین نامه ها استفاده کرد.

  • اسکلت بندی

اسکلت بندی به این معناست که از اسکلت فولادی استفاده می شود تا از ساختمان ها پشتیبانی کند. پرچ پرتو های نگهدارند فولادی و تیرچه ها باعث بوجود آمدن این اسکلت های فلزی می شوند. اما اگر یک سازه بسیار بزرگ باشد و ارتفاع زیادی داشته باشد، این تیرچه ها به صورت مورب هم قرار می گیرند.

شرکت طراحی ساختمان اصفهان با بهترین متریال و تیمی مجرب آماده خدمت رسانی به شما هموطنن عزیز است.

  • سقف گذاری

سقف گذاری یکی از مهم ترین کار ها و مراحل در سفت کاریست. اما اگر به درستی انجام نشود، باعث بروز مشکلاتی می شود. خرپا و تیرچه از اصلی ترین مواد ساخت سقف اند. وزن سقف باید به صورت صحیح و مساوی بین دیوار های خارجی پخش شود. می دانید که رعایت نکردن این نکته باعث می شود تا سقف بریزد. عایق بندی سقف باعث می شود تا رطوبت در سقف نفوذ پیدا نکند. پس این کار هم باید انجام شود.

  • دیوار کشی

دیوار کشی از دیگر مراحل حائز اهمیت در سفت کاری است. بیش ترین موادی که برای دیوار کشی استفاده می شود، آجر است. آجر مزایای بسیاری از جمله ضد حریق و ضد آب دارد. آجر ها در تنوع بالایی برای دیوار کشی ساخته می شوند. از انواع آجر ها می توان به آجر خشتی، آجر سنگی، آجر بتنی، فشاری، سیمانی و…… اشاره کرد.

سفت کاری

خاک برداری چگونه انجام می شود

خاک برداری باید اصولی پیش رود. پس باید قبل از آن محل مورد نظر را بررسی کرد. در اینجا می خواهیم شما را با مراحل خاک برداری آشنا کنیم. این مراحل به شرح زیر اند :

  • معیار های گوشه ای تنظیم شوند.
  • از سطح زمین نقشه برداری شود.
  • خاک برداری و حفاری تا عمق تایید شده انجام می شود.
  • چاه های آبگیر ساخته شود.
  • مرز ساختمانی مشخص و تعیین شود.
  • نرده های محافظ و زه کشی ها به صورت دقیق ساخته شوند.

تا اینجا از مراحل خاک برداری شناخت پیدا کردیم. اما باید بدانید که چه نکاتی باید رعایت شود.

نکات قبل از خاک برداری

قبل از اینکه خاک برداری شروع شود باید برخی نکات رعایت شوند. این نکات شامل موارد زیر می باشند :

  1. نکات ایمنی

می دانید که برای اجرای هر کاری باید نکات ایمنی را رعایت کرد و از خطرات احتمالی و جدی دوری کرد. پس باید رعایت این موارد را اولویت قرار دهیم. پس باید حتما از محیطی که خاک برداری صورت می گیرد آگاهی لازم و کافی را داشت، از وسایل ایمنی مانند کلاه، عینک و … استفاده کرد. حتما در محل خاک برداری از علائم ایمنی استفاده کنید.

  1. شناسایی نوع خاک

قبل از شروع خاک برداری حتما باید نوع خاک را بررسی کرد. این کار کمک می کند تا پایداری خاک مشخص شود. خاک در 3 نوع وجود دارند :

  1. نوع اول (َA) : این خاک پایدار ترین نوع است. خاک رس در این دسته قرار می گیرد.
  2. نوع دوم (B) : پایداری این نوع خاک، متوسط است.
  3. نوع سوم (C) : این خاک از پایداری کم و ضعیف تری نسبت انواع دیگر برخوردار است. شن و ماسه در این دسته خاک قرار دارند.
  4. خسارت احتمالی آب

زه کشی یکی از مهم ترین کار ها قبل از خاک برداری است که باید انجام شود. اگر به درستی صورت نگیرد، خسارات ناشی از آب باعث تخریب بنا می شود. پس باید روی زمین شیب مناسبی برای ساخت ساختمان پیدا کرد و حتما محل مورد نظر برای خاک برداری، جایی برای گذر آب داشته باشد.

سفت کاری

  1. استفاده از رادار

به نظر شما چه استفاده ای از رادار ها در خاک برداری می شود؟ رادار ها برای مشخص کردن خطوط آب و برق، بررسی تاسیسات و یا مخازن ذخیره ساز و…. بکار می رود. پس باید قبل از خاک برداری این کار انجام شود.

  1. پاکسازی محل

پاکسازی از مهم ترین مراحل قبل از خاک برداری می باشد. برای خاک برداری محل مورد نظر، باید آن منطقه را از پوشش های گیاهی اضافی، پاکسازی کرد. حال چرا مهم است؟ اگر ریشه ای از یک گیاه و درخت در زمین باقی بماند باعث می شود تا بنا پایدار نباشد.

 

قیمت سفت کاری اصفهان

هزینه سفت کاری اصفهان 

قیمت سفت کاری در اصفهان

اجرای سفت کاری در اصفهان

هزینه سفت کاری ساختمان اصفهان

پیمانکار سفت کاری اصفهان