چند نکته مهم در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی

دکوراسیون سالن زیبایی و طراحی داخلی آرایشگاه ها یکی از مهم ترین عواملی است که وقتی مشتریان وارد سالن زیبایی کمی شوند به آن توجه می کنند به همین علت مدیران سالن زیبایی باید به دکور سالن های خود توجه بسیاری بکنند .سالن های زیبای علاوه بر آن که در جذب مشتری و انتقال حس خوب به مشتریان متاثر است .باید فضا به گونه ای طراحی شود که مناسب پرسنلی که در سالن مشغول به کار هستند باشد.

بهترین شرکت بازسازی اپارتمان اصفهان با بهترین قیمت و اجرا برای تماس با ما مشاوران ما کلیک کنید.

پروژه سالن زیبایی(چهارباغ بالا)

 

یکی از دلایلی که طراحی سالن های زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است  به این علت است که فضای سالن زیبایی باید فضایی به دور از استرس ،غم ،ناراحتی برای مشتریان و پرسنل باشد بنابراین باید سالن های زیبایی به گونه ای طراحی شوند که سرشار از آرامش و حس خوب باشد.

پروژه سالن زیبایی(چهارباغ بالا)

ابعاد سالن های زیبایی بستگی به نوع خدماتی که می خواهید انجام دهید مانند اپلاسیون،کاشت ناخن،کار رنگ مو و خدمات عروس و…انجام دهید نیازمند یک فضای بزرگ هستید ولی اگر شروع کار هستید فضای حدود 100متر با یک طراحی مناسب نیاز شمارا برطرف می کند مواردی که باید در طراحی سالن های زیبایی به آن توجه کرد:

-در دکوراسیون سالن های زیبایی آن چیزی که در مرحله اول مهم است تعیین یه استراتژی کلی در طراحی داخلی سالن زیبایی است که جذاب و گیرا باشد.

طراحی داخلی اصفهان با بهترین شرکت پیمانکاری اصفهان .با ما تماس بگیرید.

-در طراحی دکوراسیون سالن های زیبایی باید طرح بر اساس نوع خدماتی که انجام می شود متناسب باشد.

-استفاده از گل و گیاه باعث می شود در مشتریان و کارکنان حس فرح بخش و نشاط به وجود آورد پس در طراحی سالن زیبایی خود از برخی گل و گیاه استفاده کنید فقط آنچیزی که حائز اهمیت است آن است که رسیدگی و نحوه مراقبت از گیاهان و مسایل مرتبط به آن است که کارکنان باید به صورت منظم و دقت گل ها آبیاری کنند و به گیاهان رسیدگی کنند.اگر سالن کوچکی دارید و دوست دارید گل و گیاه نگه داری کنید باغچه های دیواری می توانند گزینه ی خوبی باشند

-طراحی قسمت پذیرش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به این علت مشتریان اولین فضایی که مواجه می شوند قسمت پذیرش است پس لازم است در طراحی این قسمت توجه بسیاری کنید.در قسمت پذیرش می توانید اطلاعات مرتبط با سایر قسمت های سالن زیبایی را قرار دهید.

 دکوراسیون داخلی سالن زیبایی باید توسط مجریان کار بلد در این حوزه طراحی و اجرا شود که تیم معماری تینو دراین زمینه چندین پروژه موفق داشتند که میتوانید برای دیدن نمونه کارها به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

پروژه سالن زیبایی (چهارباغ بالا)

پروژه سالن زیبایی(چهارباغ بالا)

چه سبکی برای دکوراسیون آرایشگاه انتخاب کنیم؟

سبک کلاسیک یکی از گرونترین سبک ها در دکوراسیون داخلی مسکونی و همچنین دکوراسیون داخلی آرایشگاه ها و سالن زیبایی می باشد برای همین اگر می خواهید دکوراسیون سالن زیبایی خود را با هزینه کمتر طراحی و اجرا کنید می توانید از سبک مدرن استفاده کنید که از نظر هزینه ای نسبت به سبک کلاسیک به صرفه تر می باشد.

رنگ په تاثیری در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی دارد؟

رنگ تاثیر زیادی بر روی افکار و احساسات افراد دارد و تاثیر مثبتی بر روی افراد می گذارد بنابراین بهتر است از رنگی استفاده شود که به فضا احساس صمیمت و گرما دهد بهتر است از دو ترکیب رنگ متضاد استفاده شود.

برای سالن زیبای استفاده از رنگ های شاد می تواند گزینه خوبی باشد برای زیبا تر شدن سالن بهتر است از رنگ های روشن به عنوان رنگ اصلی و از رنک دوم در مبلمان ،تجهیزات ،و تزیینات استفاده شود با انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی باعث می شود فضا بزرگ تر روشن تمیز تر و منظم تر بنظر بیایید.

البته رنگ دومی که به عنوان رنگ مکمل استفاده می شود باید با نوع خدماتی که در سالن زیبایی انجام می دهید متناسب باشد.به

خصوص اگر سالن زیبایی شما کوچک باشد از رنگ روشن مانند رنگ سفید استفاده کنید به این علت که رنگ سفید تاثیر بسیار زیادی در بزرگتر نشان دادن فضا و دلباز بودن دارد ولی بدانید که استفاده از رنگ روشن به عنوان رنگ اصلی در همه ی سالن های زیبایی چه سالن بزرگی باشد چه سالن کوچک از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار است .

نور

نورپردازی یکی از مهم ترین المان های دکوراسیون سالن زیبایی می باشد .نور طبیعی از یکی از بهترین نور ها در سالن های زیبایی  باشد پس بهتره از نور های سفید و زرد استفاده شود برای راحتی کار آرایشگران البته فراموش نکنید که بخش از سالن زیبایی باید نور متفاوتی داشته باشد مثلا نوری که برای اتاق عروس استفاده می شود با نوری که برای اتاق ماساژ استفاده می شود متفاوت است.

برای ایجاد نور مصنوعی در سالن های زیبایی در اطراف آیینه های سالن از نور پردازی مناسب استفاده کنید به خاطر اینکه مشتری وقتی پهره خود را به صورت نور پردازی شده می بیند احساس رضایت بیشتری دارند.آن پیزی که در دکوراسیون سالن زیبایی و مسکونی حائز اهمیت است تمام نور هایی که بر روی دیوار است را به سقف ببرید و هیچ نوری در دیوار نباشد فقط اگر می خواهید نور در دیوار داشته باشید فقط از نور های دیوار کوبی که بیشتر جنبه ی زیبایی دارد استفاده کنید.

 

 

چیدمان دکوراسیون سالن زیبایی

فضاهایی که در سالن زیبایی وجود دارد که باید در چیدمان فضا به آن توجه کرد فضاهای که یک سالن زیبای دارد شامل ورودی سالن،پذیرش،نشیمن و فضای انتظار مشتریان که فضای ثابت هر سالن زیبایی می باشد.و بقیه فضا ها بستگی به نوع خدماتی که می دهند متفاوت است.

در بخش اول بایدچیدمان به گونه ای باشد که که بخش وودی و پذیرش در ارتباط هم باشند و سپس با بخش نشیمن و انتظار مشتریان دسترسی راحتری داشته باشد.در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی به یاد داشته باشید که هر سانت از فضای شما از اهمیت زیادی برخورد است باید حواستان باشد فضا ها را به صورت متوازن بین بخش های مختلف تقسیم کنید و برای هر بخش با توجه به سرویسی که قرار است ارائه شود اندازه مناسبی در نظر بگیرید.در دیزایت سالن زیبایی استفاده از بعضی از اشکال هندسی راحت است ولی با این حال استفاده از یک الگوی مناسب جایگزین درست مبلمان در چیدمان و دیزاین سالن زیبایی تاثیر زیادی دارد.

ورودی سالن

از آن جای که مشتریان برای اولین بار به سالن زیبایی مراجعه می کنند ورودی اولین فضایی است که حین ورود مشتری جذب آن می شود بناربراین توجه توجه به طراحی ورودی سالن زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی تاثبر بسیار زیادی بر خوشایندی فضا راحتی و رضایتمندی مشتری دارد که هر چه فضای سالن زیبایی با کاربری ،نامنظم و نا هماهنگ باشد احساس راحتی وخوشایندی را به مشتری از خدمات رضایت نداشته باشد به همین علت طراحی سالن زیبایی به درستی باعث می شود در تصمیم گیری و رضایتمندی مشتری تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *