نکات کلیدی در طراحی فروشگاه موبایل

مقدمه

دکوراسیون داخلی هر مغازه تآثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد امروزه با پیشرفت تکنولوژی موبایل ها نیز روز به روز حرفه ای تر و پیشرفته تر می شوند و چه بهتر است دکور فروشگاه های موبایل هم از این قاعده پیروی کنن و در این مقاله به برسی نکات کلیدی در دکوراسیون فروشگاه موبایل می پردازیم.

ار آنجایی که روزانه افراد زیادی جهت خرید فروش تعمیرات و کار های دیگر به فروشگاه ها و مغازه های موبایل قروشی می روند دکوراسیون فروشگاه نقش بسیار زیادی در ماندگاری و جذب مشتری دارد.

پروژه خیابان فردوسی اصفهان

بزرگترین شرکت طراحی داخلی مغازه اصفهان و طراحی ساختمان تجاری اصفهان،با ما تماس بگیرید.

چیدمان

دکوراسیون مدرن موبایل فروشی و چیدمان موبایل ها به بهترین شکل در فروشگاه های موبایل فروشی می تواند در جذب و رضایت هرچه بیشتر مشتریان تآثیر زیادی بگذارد.

بنابراین با چیدمان اصولی باعث می شود که مشتری سر درگم و کلافه شود و با این کار مشتری بهترین انتخاب را داشته و از خرید خود راضی می باشد به همین منطور بهتر است ویترین لوازم جانبی را از بخش موبایل ها جدا کنید.

یکی از موارد دیگر در چیدمان مغازه این است که محصولات گران قیمت و ارزان قیمت را جدا کنید که با این کار باعث می شود مشتری راحت تر اجناسی که می خواهد را انتخاب کند.

پروژه خیابان فرودوسی اصفهان

 

 

فضای گفتمان

یکی از عواملی که باعث موفقیت در فروش محصولات و اعتماد مشتری می شود فضای گفتمان است که بسیاری از طراح ها آن را نادیده می گیرند و بهتر است همچنین فضایی ایجاد شود تا به خوبی و با حوصله پاسخگوی سولات مشتریان باشید.

 

پروژه خیابان فردوسی اصفهان

خلاقیت

خلاقیت به فضای شما هویت می دهد و این باعث جذابیت و جذب مشتری بیشتری می شود.

 

پروژه خیابان جی اصفهان

دسترسی

در طراحی فروشگاه سعی کنید جوری طراحی شود که مشتری بتواند به راحتی به موبایل و لوازم جانبی دسترسی داشته باشد که این باعث ایجاد حس اعتماد در مشتری می شود.

پروژه خیابان جی اصفهان

ویترین

در طراحی دکوراسیون موبایل فروشی استفاده از ویترین هایی برای نمایش اجناس فروشگاه موبایل از جمله تلفن همراه قطعات جانبی(هنزفیری شارژر قاب های گوشی کابل های مختلف و فلش و…)به خوبی در ویترین قرار گرفته تا مشتریان قرار گرفته تا مشتریان بتوانند به راحتی اجناس مورد نظر خود را انتخاب کنن.

رنگ

رنگ یکی از آیتم هایی است که اگر بر اساس اصول و حساسیت انتخاب شود دکور فروشگاه را خص و متفاوت می کند.استفاده از رنگ هایی خنثی باعث می شود محصولات خود را در فضا بهتر به نمایش بگذارند و یا استفاده از رنگ هایی که برای تآکید محصولات گوناگون و خاص در دکور مغازه استفاده شود.

پروژه خیابان جی اصفهان

شرکت بازسازی ساختمان اصفهان با طراحی و اجرا اماده خدمات رسانی در اصفهان میباشد.برای دیدن نمونه کارهای بازسازی ساختمان اصفهان کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *