پروژه مسکونی خانه اصفهان

توضیحات پروژه 

طراحی داخلی مسکونی – خانه اصفهان
سبک:مدرن
متراژ: ۱۳۰ متر
کارفرما:آقای ابراهیمی
طراحی شده توسط گروه مهندسی تینو
توضیحات:
در این پروژه کارفرما قصد طراحی و بازسازی این واحد مسکونی را داشتند که پس از مشاوره بامهندسین تینو تصمیم نهایی مبنی بر تغییر کلی پلان گرفته شد . در این تفکیک فضایی ،فضای تی‌وی روم، پذیرایی و ناهار خوری به صورت مجزا تعریف شد و پس از تغییر پلان طراحی داخلی بر اساس سلیقه و بودجه کارفرما به سبک مدرن انجام شد. .

بهترین طراحی و اجرا را با بهترین شرکت دکوراسیون داخلی اصفهان تجربه کنید.برای مشاوره با ما تماس بگیرید.
خصوصیات سبک مدرن :
سبک دکوراسیون مدرن جلوه ای ساده و در عین حال شیک و کاربردی دارد.
این سبک طرفدار سادگی بدون جزئیات تزئینی می باشد در این سبک معمولا از خطوط مستقیم عمودی و افقی و شکل های هندسی ساده در مبلمان و اکسسوری ها استفاده می شود و از اسباب و لوازم دکوری غیرضروری پرهیز می گردد.
استفاده وسیع از رنگ های خنثی در سطوح مختلف و تنها از یک طیف رنگی و ترجیحا بدون پترن و الگو (که در این پروژه از رنگ خنثی طوسی استفاده شد)از دیگر خصوصیات این سبک می باشد.
برای از بین بردن سادگی رنگ های خنثی، رنگ های اصلی با استفاده از تابلو وتزیینات وارد فضا می شود که در این پروژه از رنگ زرد در کنار طوسی استفاده شد. برای تامین نور عمومی فضا از نور پردازی مدرن و نور های مخفی استفاده می شود.

و درآخر…
اگر فردی هستید که زیبایی را در سادگی می بینید و به دنبال فضایی دور از استرس و در هم ریختگی می گردید و علاقه دارید فضای منزلتان شیک و صمیمی باشد دکوراسیون مدرن مناسبتان خواهد بود.

گروه مهندسی و معماری تینو به عنوان طراح و مجری پروژه های ساختمانی آماده همکاری در زمینه طراحی داخلی، اجرای دکوراسیون داخلی مدرن و همچنین مشاوره در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی می باشد.