بازسازی پروژه بزرگمهر

طراحی و بازسازی  واحد تجاری – اداری – بزرگمهر

سبک:مدرن

متراژ: 120 متر 

کارفرما:آقای رئیسیان

طراحی و اجرا شده توسط گروه مهندسی تینو

شرکت تینو بهترین شرکت بازسازی ساختمان در اصفهان ،اماده انجام کلیه پروژه ها می باشد.

توضیحات:

در این پروژه کارفرما قصد طراحی و بازسازی این واحد تجاری_اداری را داشتند که پس از مشاوره با مهندسین تینو تصمیم نهایی مبنی بر تغییر کلی پلان گرفته شد . در این تفکیک فضایی ،مديريت داخلی، اتاق کارمندان،میز پیشخوان به صورت مجزا تعریف شد و پس از تغییر پلان طراحی داخلی بر اساس سلیقه و بودجه کارفرما به سبک مدرن انجام شد.

خصوصیات سبک مدرن :
سبک دکوراسیون مدرن جلوه ای ساده و در عین حال شیک و کاربردی دارد.
این سبک طرفدار سادگی بدون جزئیات تزئینی می باشد در این سبک معمولا از خطوط مستقیم عمودی و افقی و شکل های هندسی ساده در مبلمان و اکسسوری ها استفاده می شود و از لوازم دکوری غیرضروری پرهیز می گردد.
استفاده وسیع از رنگ های خنثی در سطوح مختلف و تنها از یک طیف رنگی و ترجیحا بدون پترن و الگو (که در این پروژه از رنگ خنثی طوسی استفاده شد)از دیگر خصوصیات این سبک می باشد.

برای از بین بردن سادگی رنگ های خنثی، رنگ های اصلی با استفاده از تابلو و تزیینات وارد فضا می شود که در این پروژه از وسایل اداری تزئینی و نظم در قالب تکرار و ریتم اشکال استفاده شد. برای تامین نور عمومی فضا از نور های مصنوعی که شامل:نور های خطی، نور های مخفی،هالوژن ها و لوستر استفاده شد.

و درآخر…
اگر فردی هستید که زیبایی را در سادگی می بینید و علاقه دارید فضای منزل و محل کارتان شیک و صمیمی باشد دکوراسیون مدرن انتخاب خوبی برای شما می باشد.

بهترین طراحی و اجرا را  توسط گروه مهندسی تینو تجربه کنید.برای مشاوره با ما تماس بگیرید.