طراحی دکوراسیون اصفهان

بازسازی و برپایی

بازسازی (عالمی دیگر بباید ساخت وز نو …)

با پیشرفت جوامع در روزگار کنونی از یک سو سائق انعطاف پذیری _ناشی از تغییر سبک زندگی، سلیقه، کاربری و کمبود منابع، نیازمند تغییر روزامد و متناسب ابنیه در طیف گسترده_ و از دیگر سو سائق سرعت _بشکل روش اجرایی مقرون به صرفه در زمان و هزینه_ عامل سوق کارفرما از عملیات تخریب کامل به عملیات بازسازی و گسترش روزامد تا حد امکان می باشد.

گروه معماران فنیکس با برخورداری از تخصص و تجربه لازم در زمینه بازسازی با رویکرد تغییر کاربری، مفتخر به اعلام امادگی ارائه مدرن ترین روش های بازسازی معمارانه انواع ابنیه بصورت کلی یا جزئی متناسب با نیاز کارفرمایان عزیز و گوهر درونی منحصر به فرد هر بنا است، تا بنا هویت خود را در رابطه ای پر معنا با ساکنین و بستر زمانی مکانی خود بازیابی کند.

خدمات بازسازی ما برای شما شامل طیف کاملی از مشاوره، امکان سنجی، طراحی کاشفانه و پاسدارانه جانمایه بنا و ارائه راهکار برای رفع موانع و معضلات ساختمانی تأسیساتی موجود با رویکرد اکوتکنولوژیک و بهبود الگوی مصرف، سپس اجرا اعم از تخریب، دیوار چینی، جایگزینی و پرداخت با ساختمایه های گوناگون توسط متخصصین مربوطه می باشد؛ بگونه ای که بنایتان فرای ساخت متفاوتش مأنوس و ایمن تر شود.

مراحل خدمات این شرکت در زمینه بازسازی:

تماس و ثبت سفارش

دعوت و جلسه حضوری

بازدید کارشناسان از بنا

برآورد دقیق وضعیت و کارهای لازمه ارائه

طرح اولیه

طراحی

اجرا

نحوه کار بدین صورت خواهد بود که شما ابتدا برای بازسازی ساختمان حرفه ای خود با ما خواهید گرفت و ما شما را دعوت خواهیم کرد که به دفتر شرکت مراجعه نمایید تا راجع به این امر مهم یک جلسه حضوری برگزار نماییم. سپس باید در یک بازدید اولیه کارشناسان ما مکان شما را از نزدیک  مشاهده نمایند تا بتوانند یک برآورد دقیق از کارهایی که باید انجام شود انجام دهند. سپس ما به شما لیست خواهیم داد و کارهایی که می توان در محیط شما انجام داد را به اطلاع شما خواهیم رساند و در این بین شما باید انتخاب نمایید که چقدر قصد دارید تغییرات در ساختمان خود ایجاد نمایید. در نهایت بعد از مشخص شدن لیست نهایی ما می توانیم برای پروژه فوق هم قیمت و هم مدت زمان کارها را مشخص نماییم.

طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان ، طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان و طراحی معماری اصفهان از جمله خدماتی است که این شرکت  ارائه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *